knäck eller knäckt

okej gud så sämst jag e har suttit och skrvit värsta inlägget och sen försvinner det bara baaaajs blir så jävla irreterad då , jaja idag har jag verkligen haft en sego dah har bara legat i soffan skulle passa evelina idag men hon åkte iväg me papps och klippte sej ,  sen taggade emelie iväg till farsta och jossan va me alex nånstans jahaapp så plötsligt va man ensam hemma,  hade iaf skiit tråkigt kollade  på mtv det var typ maraton med nåt program som är  braa faktiskt som tur e  :D

MADDE den sktiungen är i thailand typ 35 grader  varmt  kul och sitta och chatta me henne på msn och höra hur otroligt skönt och varmt hon har det haha jaja jag får väl glädja mej åt henne dååå!!

nej nu ska jag inte va sån vem vill inte ha en vit jul lixom  :P

appropå ingenting så bakade vi knäck nyss självklart blir det  bråk men  det  hör  till lixom :P sjukt lite dagar kvar till jul guuud man får ju faktiskt lite pirr :D  haha jaja nu ska jga gå o kolla på en julfilm som går på femman  typ hare gött

pöss ½:D <33


saknar min andra halva <3:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dej oxå habibi !! o nu har jag blivit sjuk oxå, feber :( o ryggen dödar mej, men annars äre skit bra !! saknar er alla !<3333333333333333

2009-12-23 @ 20:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0