julklappar :D

nu har jag kommit hem fårn stan har varit och köpt julklappar, gud vad de e svårt har köpt till mamma, jossan evelina och jimmy, har ingen aning om vad jag ska köpa till pappsen , de e ju verkligen  supersvårt  allt som jag tänkte köpa te han har typ alla redan  köpt suuuuuck  på de lixom !

iaf ikv ska jag på möte med fotbollen , sen ska jag vara me jimmy kanske dizzen  också det beror lixom på när vi kommer hem  från mötet,  men det är lungt det  ska tydligen  serveras julfiika ingen bangar väl på de :D 

jaja nu ska jag sätta mig och lyssna på jul musik så man får in känslan lite i magen  fan  jag fattar inte att det är jul om bara tre dagar de e sjuukt ju wihoooooooooo blir alldeles spidad när jag tänker på de hihihi!! ;)

ajja puss o hej leverpastej :D<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0